24hoursfitness

Skrev in mej på gymmet igår, 24hourfitness. Va lite skillnad mot hemmets om jag säger så, haha. Lite större, lite bättre maskiner, några fler maskiner och framför allt; heta killar ^^ (läs mycket). Va så jävla gött å komma igång igen men med min tur så ska såklart gymmet i West Hollywood slås igen pga renovering och öppnar igen i januari. Det betyder att jag måste åka till Beverly Hills eller Hollywood å träna när jag väntar på att barnen ska sluta, mellan 12.30-3pm. Det suger för hade verkligen sett fram emot att komma igång med träningen. Kan ju fortfarande träna i Hollywood eller Beverly men tar en stund att åka och har bara 2,5h på mej, vill ju hinna träna också J De löser sej på nå vis. Finns även ett i Pasadena och ett i Glendale, vilket är ganska nära från mitt hus. Får gå dit när jag är ledig. Men känner jag mej själv rätt så brukar jag dra mej för att gå när jag är ledig, skjuter på de hela tiden.

Imorse när jag vaknade va J hemma, har inte sett henne sen jag ”tappade” henne i trafiklyset, haha. Hon höll på att göra kaffe, vilken tajming. Å de va inget svagt bryggkaffe utan hon gör i nån konstig mackapär man ställer på spisen, nästan som en sån man använder när man gör espresso, fast lite större. Blir heller inte riktigt lika starkt som espresso men nästan. Hon berättade även att Daniella (tjejen i poolhuset) kommer bo här mer nu. Gör mej inget, hon är skit trevlig så spelar ingen roll. Hon kanske tar med mej å surfar om jag har tur ^^ Hoppas kan man ju alltid göra.
… och på tal om kaffe. Bryggde på det svenska kaffet igår och de vart skillnad. De vart faktiskt lite starkare, me like J

Måste ta och boka biljetter till den 10 oktober också så vi får någorlunda bra platser. Gregory ville tydligen med så blir väl jag och han om ingen annan är sugen. Lär också ta tag i skolan, leta upp nått jag vill plugga. Jag vet att jag inte behöver och att jag kanske inte kommer ha så mycket tid men ändå på ett vis vill jag plugga. Träffa nytt folk, inte bara au pairer utan skaffa amerikanska vänner. Behöver ju inte va nån pluggkurs, kan ju va dans, foto, make up, ja vad som helst. Vad vill jag läsa? Vad vill jag lära mej? Vart ska jag söka? Hur gör jag? Är de försent? Lär jag vänta till vinterns kurser börjar? Lär försöka få tag i min LCC så hon kan hjälpa mej, men de är inte de lättaste :O

Internet krånglar igen. Frågade J vad som va fel och hennes wireless funkar tydligen inte heller felfritt, hoppas hon kollar upp de. Verkar som om de bara kan va en ute på wireless i taget och vi är 3 som använder det =/  Nån datamupp som kan veta vad som är fel?

Idag blir det att chilla vid poolen sen jobba 6pm-midnatt nångång. Suger lite, enda kvällen jag verkligen inte ville jobba eftersom jag vart medbjuden på en basebollmatch, men men. Förhoppningsvis kommer de fler tillfällen, ska ju va här i 10-11 månader till ^^ Men mycket som ska hinnas med på dom månaderna.

 

P.S tycker ni kommenterar dåligt :( Räcker med ett hej!


Kommentarer
Postat av: Sofia

HEJ! =) Hoppas att du har det bra, saknar dig! Puss <3

2010-09-05 @ 09:46:03
URL: http://bergsteen.blogg.se/
Postat av: mamma

Skönt att allt är bra.Hoppas vi kan prata snart igen.Miss you.

2010-09-05 @ 12:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0