$22

Ligger och tar igen mej lite så jag orkar med kvällen ^^ Utgång till Hollywood med gänget, kommer bli king!

Skjutsade lillan till dagiset sen va jag off. Drog till "köpcentret" här i närheten, hittade ett par skor, 2st BH:ar och 2 par trosor för bara $22. Skapligt, de kallar jag rea. Va utförsäljning av hela butiken, nytt sortiment va på väg in eller va dom sa. Jag klagar då inte. Skorna va väl inte de vackraste jag sett men behöver ett par streetskor när de inte är väder för stringtofflorna. Tänkte svänga in på gymmet men sket i de, kände att jag behövde vila. Får ta de imorgon, om jag orkar vill säga hmm. Sist sa jag att jag skulle va så duktig å gymma "dagen efter" men hur gick de med de? Just de, de sket sej :P

Har lite nya bilder på ingång så håll utkik, snart dyker dom upp. Smakprov här, resten på Facebook.

Har även fixat en sak som jag skulle ha fixat för 7? veckor sen, wiihoo! Nej, skåål. Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha så kul,men va rädd om dej.Här är allt grått regnigt och tåkigt. Hoååas du har bättre väder. Puss och kram.

2010-09-18 @ 12:36:00
Postat av: Maria

Här är de toppen vär! Ska kasta mej i poolen snart. Kände nyss i den och J har värmt up den, woohoo!

2010-09-18 @ 19:30:53
URL: http://aupairaventyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0