Viktigt mamma!

Vet inte va jag ska skriva, hander inte sa mycket. Vadret suger vilket gor mej deppig, vill ju ha farg innan jag kommer en. Vill inte va nan blekfis na mer! Har fortfarande ingen telefon, kanns skont som fan :) Lite problem nar de galler jobbet men de loser sej alltid pa natt vis. Va meningen att jag skulle fatt en ny igar men va nu strul sa sket sej. Forstar mej inte pa sant dar sa overlamnar de till A's assistent. Tankte jag skulle se Jackass 3D imorogn eller pa torsdag, sa ar nan sugen att hanga pa ar ni valkommen!
Pa Fredag flyger vi till ohio, jag och barnen. J kommer pa lordan. Ska bli spannande och traffa hennes slakt, helt sjalv dessutom, haha. Far se va de ar for typer. Maste aven hitta natt att ha pa mej, klanning, byxor, kjol?

Mamma, jag vet att du laser sa kolla upp hur du jobbar forsta och andra veckan i december och hor av dej till mej! Meddela vilka dagar du ar lediga sa ska jag forsoka boka min biljett efter de, hellst sa snart som mojligt, TACK!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skriver på din mail hur jag jobbar.

Pus

2010-10-19 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0