Bubbla

Gardagen, vart ska jag borja? Eftersom min ide att vara smurf sket sej nar Madelene fick hora om det sa vart de att tanka om och jaga ny utstyrsel. Men efter mycket om och men vart jag till slut ett troll, eller skulle forsoka forestalla ett troll iaf. Hem, duscha, packa sen tillbaka och forsoka spoka ut och och komma i fin form. Och i fin form kan vi saga att vi kom, iaf jag och Stella, haha. Vi va inne i varan bubbla dar ett tag sen spracktes den trakigt nog innan vi drog pa krogen. Val dar va de att svepa i sej nagra ol sa man kom i form igen. Mycke svenskar dar och riktigt trevligt. lyckat kvall trotts att vi holl pa att bli utkastade ett x antal ganger, men vi holl oss kvar, anda till slutet :) Vi kollade igenom kameran imorse och fick oss ett gott skratt. Madde hade tydligen filmat, behover jag saga natt mer?

Ligger nu med en arm som inte funkar som den ska, rattbo till har, svullet ansikte och har flashback fran igar. Behover jag saga att jag hade kul igar? :) Lar jobba ikvall men imorgon sa J att de ar ett javulskt party pa Saanta monica Blvd som hon tyckte jag skulle ga pa, for att uppleva riktigt halloween partande :) Halloween ar sjukt stort har, en av dom storsta helgerna? Ska man kla ut sej imorgon aven fast man bara gar hemma? Ringklockan kommer ga varm gissar jag pa.

Forsokte mej pa att ladda upp lite bilder man gar fan bet. Ska ta med kameran till Madd-lusen nan dag sa kan jag ladda over fran hennes dator. Tankte jag skulle ta mej ut och fota nan kvall, sa javla fina kvallar nu, speciellt nar solen gar ner. De enda som fattas skulle va en trevlig karl under promenaden ;)

Nej powernap innan Baby och teeny kommer hem

Kommentarer
Postat av: Mamma

Verkar som du har det trevligt "over there".

Här är det bara grått och trist.7-8 gr varmt om dagarna.

Hoppas faktiskt på snö snart så det blir lite ljusare.

Puss och kram på dej och ta det lugnt.

2010-10-31 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0