Resume!

Helgen i Ohio ar avklarad, gick finemang. Lite knovvel med sittplatserna med de loste sej tillslut. Tips som ska resa med smabarn, se till att dom har TV pa planet. Saklart fick vi ett gammalt plan med bara gemensama TV apparater, sma skarmar lite har och dar. Forsta tva timmarna gick fint for da visades Toy story 3 sen vart de trakiga vuxenprogram vilket inte gick hem hos barnen. R gjorde allt hon kunde for att inte somna men tillslut kunde hon inte halla emot, men hade fortfarande en kvar att forsoka underhalla. dom tva sista timmarna va inte att leka med. en uttrakad 6 aring pa ett plan, ni kan tanka er hur de va. Lassades sova och tillsslut somnade hon for en stund. Val framme i Ohio hade jag ingen aning om vart jag skulle. de enda jag visste var att Morfarn skulle mota oss vid bagaget men jag visste ju inte hur han sag ut. som tur va kande barnen igen honom for jag gick forbi han, haha. Hamtade bagaget och akte mot huset. Eftersom vi missade 3 timmar av dagen (tidsskillnaden) sa vart klockan lite sent innan vi komm till sangs. J's tva broder kom under natten sa nar vi vaknade upp va huset fullt av folk. Kande mej ganksa liten men gick snabbt over. J skulle inte komma forran 7 tiden sa va bara att forsoka underhalla barnen tills dess. Hade 3 extra att se till lite da och da. 2,3,4,6 och 7 ar va lite utmanade men gick fint :)

Sondag och brolop. Va inget brolopp som jag trodde, va bara en vittnes grej for dom hade redan gift sej sa va  typ en vanlig gudstjanst plus deras vittnes grej. Kyrkan ar inte min grej direkt och de har va fan varre an att ga i kyrkan i Sverige, boooooring! aja, overlevde och drog tillbaka till huset dar de serverades brunch och mingel. Va trevligt men lite trist, haha. sen va de dags att dra sej mot flygplatsen. checkade in bagaget och gick mot tullen men inser nar vi kommer fram att de va varldens ko. Forsokte smita in men gick inte :P Fick stalla oss sist men vi kom pa en fin losning. Personer i rullstol far ju ga fore sa satte Lillan i en och passaerde ;) I tullen lamnade vi fel pass, jag hade Js och J hade mitt men de gick tydligen de med. Jag vart helt plotsligt brunett och 40 ar och J vart blond och 19 ar. Tajkon delux. Saklart fick vi splittrade sittplattser sa va tvungen att forsoka fixa de. Dom kunde inte fixa sa alla satt tillsammans sa vi satt tva och tva. Tacka gudarna att de va TV pa hemvagen :P Men iaf, precis nar vi skulle ga pa planet sa vart lillan akut toanodig sa va bara att spring till narmast dass. Skulle lyfta upp henne for att de skulle ga fortare och kande da att behovet va redan gjort, typiskt. In pa toa och va ser jag, de va inte nummer ett utan nummer tva, inte direkt mysigt. Bara att forsoka torka rent och pa med nya klader. Man ar ju ruttinerad nu och har extra ombyte i handbagaget ;) haha. Allt gick bra och vi kom hem till slut!

Igar vart de en laaang dag. 07.00-01.00, alltsa 18 timmar. Slangde mej direkt i sangen och somnade bums. klockan 02.00 ringer de i min svenska mobil och ser att de ar ett borlange nummer. Eftersom jag hade missat natten innan fran Romme alpin sa antog att de va dom igen. visst hade jag ratt. Dom ville ha mej pa en intervju men berattade att de kunde bli lite svart just nu. En annan kille skulle ringa mej under dagen. Far se va de blir. Har ju fatt jobb pa safsen sa vet inte hur jag ska gora. Far tanka pa saken lite. Forvantade mej inte att fa natt overhuvudtaget eftersom jag va sen in med ansokan sa ar supernojd med natt bara :)

Idag hoppas jag pa att fa sluta lite tidigare iaf eller att fa jobba hos J sa jag kan ga och lagga mej nar jag vill :P Ska traffa Madde och se om vi kan hitta na till Halloween till helgen. Eftersom jag fortfarande inte har nan telefon sa kanner jag mej lite off men har vart saaa skont utan mobil. Synd bara att jag ar i behov av en pga jobbet, har vart lite kruxit den forra veckan, men loser sej alltid :)
Ang telefoner, har fortfarande inte bestamt an vad jag ska kopa. Och nu nar jag vart utan en kanns de som om jag inte vill ha nan :P Men antar att de blir annolunda nar jag kommer hem, kommer nog behova en da. Sa na tips pa telefon?



Kommentarer
Postat av: Stefan

SÄFSEN SÅ KLART! =D

2010-10-26 @ 20:07:59
Postat av: K

Lätt Romme!

2010-10-26 @ 20:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0