Outlet and camping!

Idag va de dags for outleten som jag tjatat om sa lange, men vilken besvikelse. Viss va val inte jatte vardelost men verkligen ingen hit. Sportklader, barnklader eller tantklader va utbudet. Nagra fa affarer som va natt for mej. Hade hoppats pa att spendera alla mina pengar och shoppa loss riktigt, men ikke. Trottnade ur efter en stund som vanligt, sa kopte saker bara for att. Inget passade val perfekt men skit samma ^^ Letade som en tok efter en klanning jag kan ha till broloppet men hittade saklart ingen :( Blir ut pa klanningjakt i veckan, maste hitta nan, annars far jag val ga naken ;) Dagens inkop:
  • Ett par Jeans
  • 3st T-shirtar
  • En tunika
  • Klader till Simon
En riktigt besvikelse. Men Har ju 1,5-2 manader pa mej att hitta mer fynd sa behover nog  inte va orolig. Sinom ar nog den som kommer fa mest presenter, finns saaaa mycket till han! Skulle kunna kopa hur mycket som hellst men maste tanka pa att de ska fa plats i tva resvaskor. Alla nya klader ligger kvar i pasarna, ska inte anvanda det heller. Ska borja packa ner det i den ena vaskansnart innan rummet ar tackt av pasar.
Har matt riktigt daligt idag, troligtvis av gardagens grilling. Madde sa har efter BBQ:n at Gregory ocksa sa inge mer grillat for min del :( Planen va att ga ut ikvall men de sket sej ganska rejalt. Istallet stannade jag hemma och campade pa bakgarden med "familjen", riktigt mysigt. Gjorde en liten eld, hade ett litet talt, filtar och picknick. Grillade aven masmelo (stavning) med smalt choklad, dock inte jag. Fick sitta och kolla pa nar dom gottade sej :( Kanns ganska pissigt att va begransad, speciellt har. Nar jag kommer hem va de lika fan men har vill jag inte va begransad av att inte kunna gora saker, men men, that's life. Ska inte klaga, har de ganska bra for ovrigt sa.
vill kunna dela med mej av lite bilder men de far nog vanta. Skulle iofs kunna koppla in kameran i den har datorn och lagga in utan att spara, kasnke ska gora de. Nagra som ar sugna pa att se lite nya bilder? :)
Did I say something way too honest?
Made you run and hide like a scared little boy
I looked into your eyes
Thought I knew for a minute now I'm not so sure
So here's to everything coming down to nothing
Here's to silence that cuts me to the core
Where is this going?
Thought I knew for a minute but I don't anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0