Tankar

Blir ni forvanade om jag sager att jag inte borjat packat an? Eller att jag inte har en aning vad jag ska ha for klader och skor pa broloppet? Har inte ens packat barnens vaska :O Kanske borde ta tag i de ganska snart. Imorgon 7.30am aker vi mot flygplatsen, alltsa om mindre an 24 timmar. Panik? - Nej. Nervos? - Nej. Vet inte va som har hant med mej, tar allt som de kommer utan na krusiduller. Kanns javligt skont ska jag saga er :)

Under mina manader har har jag utvecklats na enormt. Ar sa javla glad att jag tog den har chansen, tyvarr nadde jag inte malet men de spelar ingen roll. Jag gjorde det, jag lamnade allt och akte. Jag tog steget ut i livet! Har sa manga tankar som snurrar just nu, maste forsoka rensa bort lite och bara tanka pa de som verkligen betyder natt. Allt annat onodigt skit maste rensas bort. Hur de ska ga till aterstar att se.

Vart ett kort inlagg, maste borja se over packningen, jobbar till Midnatt ikvall sa =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0