Nascar

NASCAR next, update tonight (maybe) :)


Update

WOW vilken jävla upplevelse. Kan inte beskriva känslan jag fick när dom startade bilarna och drog iväg, vilket jävla ljud. Va lite skillnad från folkrace kan jag ju säga haha. Lagt ut ett klipp på facebook för er som är nyfikna :) Visst vart de lite utdraget när dom kört några varv, utspritt och inte så mycket som händer. Men starten och omstart efter gulflagg va mycket intressanta, alla på en gång. Vi kollade inte klart på hela, va så jävla hett, säkert upp emot 37grader. Men va klart bästa upplevelsen hittills. Invigningen va cool, fallskärmshoppare och sånahär militär(?) flygplan. Tror dom heter Air Force aircraft? Aja, dagen har varit helt jävla awesome :D


Vet tyvärr inte hur man snurrar på bilen via bloggen så ni får snurra på er :)


Ligger nu å tar igen mej. Vart sent igår och tidigt imorse. Sov över hos Madde för att hon skulle slippa köra hem mej och Gregory bor ändå i närheten så han plockade upp mej där i morse. Gårdagen va helt okej, inte den bästa men heller inte den sämsta. Hade mycket trevligt hemma hos Stella, hade gärna stannat där hela kvällen istället för att gå ut. Slutade dricka ganska tidigt för visste att jag skulle köra idag och ville inte heller va jätte bakis under the nascar.

Imorgon eller på tisdag är de dags för mötet, vill bara få de överstökat. De betyder inte att jag vill åka hem på en gång, vill bara vet hur allt kommer bli, när jag måste åka hem osv. Vill veta vilket bolag jag ska flyga med så jag kan kolla upp de här med övervikt. Tror nästan de är billigare och checka in ett extra bagage än betala övervikt, någon som vet?



Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Fan vad spännande! :)

2010-10-12 @ 18:38:06
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0