LA till Ullared

Kan inte annat an skratta at mej sjalv. Lovade att folja med syrran ner till Ullared direkt efter jag kommit hem. Kommer fran Los Angeles och aker till Ullared, haha. Vad ska jag gora dar? Vad kan jag handla dar som jag inte kan handla har? Hmm. Men pa ett vis ar det ju bra, kan ju inte ta med mej hur mycket som hellst hem (tyvarr) sa kan ju passa pa att kopa julklappar i Ullared istallet. Men fragan ar vart jag ska fa alla pengar ifran? Ah de loser sej :)
Vi tankte bila ner over dagen sa ar nagon sugen att hanga pa sa varsegod, forst till kvarn. Vore kul om vi kunde bli ett helt gang, gar ju att ta fler bilar om de ar sa :)


Annars da? Regnet pissar ner och gor mej deppig. "Alltid fint vader i Califonia" jo kyss mej nanstans. Har varit gratt, kallt och regnit i flera veckor nu, borjar bli bra less pa det. Igar varnade dom for storm, kraftig storm men klarade oss ganska bra har iaf. Har heller inte fixat utstyrsel till varken broloppet eller halloween. Kanns som de kanske dags att ta tag i de, speciellt till broloppet eftersom vi flyger pa fredag morgon. Halloween da, va ska jag va? Haxa sa jag klipper kla ut mej sa mycket kanske? ^^

Flygbiljetten kan jag inte boka forran tva veckor innan hemfard pga formedlingen sa far vanta till mitten av november innan jag vet natt exakt datum. Haller ocksa tummarna pa att de loser sej i vinter med jobb. Vet att jag va/ar sent ute men gar alltid att forsoka. Kommer fa kli om jag bara ska ga hemma hela vintern.

Har borjat fundera over iphone och ipad, vet inte hur jag ska gora. Har borjat funderat pa en HTC istallet eftersom jag inte kan kopa iphone 4. Far se hur jag gor. Nan som vet natt om HTC och kan rekomendera nan bra? :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ullared lät riktigt riktigt lockande! men jag vet fan inte om jag har råd! "/



Här hemma vaknade jag till -9.8 grader på termometern...Burrriiiii!



Ses snart! :D



2010-10-21 @ 07:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0