Jobb?

Klockan är 11pm på en fredagkväll och jag försöker tvinga att hålla mej vaken. Jobbar så blidde ingen utgång men hoppas på en imorgon :) Va och hälsade på J på jobbet ikvällst. Dom spelade in nån halloween scen och va meningen att barnen skulle va med men när vi väl kom dit ballade dom ur. Va iaf fränt att se hur det går till. Har vart på två inspelningar nu och dom va helt olik varandra.

Jobbar hos A inatt, hon skulle ut ikväll. Kan sova här på soffan om jag vill men känn som att jag vil sova "hemma". Få sova tills jag vaknar istället för att bli väckt av barnen tidigt på morgonen. Förhoppningsvis blir det en liten utflykt imorgon, försöker göra så mycket som möjligt nu. Vet ju aldrig när dom skickar hem mej. 2 veckor? tre veckor? 5 veckor? 2 månader? Hoppas jag hinner va med på bröloppet och fira halloween.

Just nu sitter jag och skriver CV och personligt brev, känns som om jag behöver ta taag i de dära men ändå inte. Eftersom jag inte räknade med att åka hem så är ju vintersäsongsjobben ganska körda. Känns även lite fel att sitta på andra sidan atlanten och skriva jobbansökningar. Vet ju fortfarande inte när jag kommer hem. Känns inte som att jobbgrejen är mitt största problem just nu, har viktigare saker att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0