Domedagen!

En timme kvar tills min LCC kommer och vi ska disskutera min hemresa. Kanns fortfarande bra, har inte fatt kalla fotter eller va de ar man brukar saga. Har ingen aning om vad som kommer bestammas eller vad som galler men forhoppningsvis far jag reda pa nar de ar dags att saga adjo och lamna allt bakom mej. Kommer bli tufft att saga hej da, vill verkligen inte gora de men nagot jag maste. Ar nog lattare och saga hej da nu an om jag skulle stannat i ett ar. Men jag kommer inte saga hej da utan see you :)

ska sla pa lite kaffe sa jag piggnar till sen ar det dags!
Update

Motet gav inte sa mycket, fick beratta varfor jag ville aka hem och signera ett papper, that's it. Sen pratade dom lite grann, vet inte om vad man antagligen om att hitta en ny au pair. Jag kommer stanna sa lange dom behover mej, lutar att fa aka hem i december. Ska kika pa lite biljetter hem ochl ar boka sa fort jag vet nar den nya kan komma.
annars, shoppade lite idag dock inget till mej. Hade inge humor for att prova klader, ar helt slut i kroppen. Ligger i sangen och ar helt dod, pjuu. Fan vet inte va man ska kopa till alla och till vilka? Har ju bara vart borta i 3 manader, sa ar ju inte sa lange. Vi far se, koper till familjen iaf sen far vi se. Bli inte besvikna om ni inte far natt, lar tanka pa bagaget ocksa ;) Ska iaf till outlet gallerian pa lordag och hoppas hitta MASSA fynd :D Har sparat undan lite pengar sa jag verkligen kan handla :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till.Allt kommer att ordna sej ska du se.

Puss o kram

2010-10-12 @ 22:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0