Doktorbesok!

Nu finns de ingen atervando. pratade och berattade for min LCC igar att jag bestamt mej for att aka hem. Sa klart vill hon veta varfor och tyckte inte min forklaring va nog bra, sa jag berattade aven om magen. Att den gjorde sa att jag har minder energi osv. Hon kommer inte skicka hem mej forran jag uppsokt en doktor, sa du kan pusta ut mamma :) Jag sa att de inte ar natt allvarligt och att jag hade de forra sommaren. Berattade att dom misstankte chron men faststallde inget, och efter jag sa den meningen sa ar det doktor som galler. Vi ska iaf ha ett mote inom dom kommande dagarna och planer allt, familjen, jag och LCC:n.
Efter jag lamnat av lilltosen pa dagiset sa ska jag aka hem till Madde och hamta hennes dator. Tankte ta tag i lite saker och behover en dator med vara svenska bokstaver. Snall som hon ar lanar ut den till mej, men saklart far hon lana den har :) Jobbar aven ikvall/natt men hoppas pa utgang eller natt imorgon kvall istallet. Och pa sondag ar dagen jag langtat efter, ska bli sa javla kul (hoppas jag). Trevligt sallskap har ajg ocksa sa kommer nog bli en toppen dag, wiiihooo :D
Ska plocka ihop lite nu, haller pa och tvattar men tror de blitt na fel pa maskin :S Typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0