Bôtt´n napp!

Gårdagen va kan jag säga? Sjukt jävla besviken, vilken flopp de va, haha. Jag och Madde va pepp som fan, satt vid mej å drack lite. Drog ut å kollade läget och insåg då att de inte va nått för oss. Men hoppet om att de skulle bli bättre senare på kvällen fanns så vi gick hem å drack lite mer, tjålade å hängde på verandan. Några timmar senare drog vi en repa till men va värdelöst. Tog en bärs på (den enda :O) serveringen där folket bestog av 50+:are, tummen upp! Nej nog om gårkvällen, finns inget att berätta! Punkt.

Har varit och hämtat barnen, dumpade av dom at swork för J och hennes "date" va där. Sitter nu ute på verandan och väntar på att Madde ska kvickna till liv. Ikväll är de tydligen nå svensk luciaträning eller va de är. Funderar faktiskt att gå å kika va de är för nått, om jag inte ska jobba. Hä spösch!

Har faktist lite nya bilder, dock inte många :( Men kameran ligger i Maddes väska och vill inte gå in å väcka henne, update kommer senare ikväll =)


Update 9pm

Vart ingen luciaövning för min del. Sandra kom över, vi gick till nån thai ställe å käkade sen hem till mej å tog en kaffe + nybakad pumpapaj. Skiiit god =) Jag, J och barnen bakade den på förmiddan, J är helt jävla bäst! Vi pratar om allt,  känns mer som en vän än en "mamma" :)

Iaf, drog och tränade när Sandra åkte. Gick ganska lätt, lättare än vanligt iaf. Är ingen gymfantast så oftast går de jävligt segt å är såååå tråkigt. Men gör de bara för nacken ska orka med, måste bygga upp musklerna runt omkring. Huvet har blitt sneare och de känns inte så kul. Armen domnar bort om jag kör för mycket bil och huvudvärken kommer mer och mer. Så nått måste göras och gymmet är enda medicinen säger dom så.
I torsdags va de 4år sen, sjukt va tiden går. De som känns mest frustrerande är att de kommer nog aldrig kunna bli bra men med hjälp av att stärka upp musklerna kasnke de blir bättre. Återstår att se.

Lovade lite bilder så bäst jag håller mitt löfte =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0