ullared

Har blitt lite dåligt med inlägg nu när jag kommit hem men de får ni stå ut med. Har inte suttit så mycket vid datorn, skönt faktiskt.
Idag eller inatt rättare sagt drog vi ner till Ullarde, 03.00 bar de av. Va där straxt efter 8 och ingen kö alls, perfa. Strosa runt lite sen runt 10 tin börja de ramla på med folk. Fick ärligt talat lite panik ett tag. Vi va inte där så överdrivet länge. Handlade lite småtjaffs, behövde inte så mycket. Eftersom resan kom så häftigt på hann jag inte tänka till vad jag behövde köpa. Inga julklappar blidde de :O Fy skäms! får dra en sväng närmare jul. Köpte ju några i USA så inte allt för många kvar. Hemresan kändes som en evighet jämfört med ditresan, pjuu. Men nu är jag äntligen hemma, kom för 1-1,5 timmar sen kasnke.

På lördag är de dags för kurs, vill egentligen inte. Ska försöka dra mej ur. Vet heller inte om jag får köra så långt på lördag, skulle inte tippa på de om jag ska till Jerry på fredag. Har inte fått nån tid än men eftersom jag oftast måste va "lugn" en vecka så lär de nästan bli på fredag för sen börjar jag kasnke jobbaoch då går de inte för sej. Ska ta ett snack med chefen i huset och se va hon tycker!

Just ja, fick order om att inte tacka ja till nå jobb mellan 13-15december. Hemlig födelsedags resa är planerad. Kan va vad som hellst med tanke på vilka som ordnat de :P Men ska bli kul,  längtar faktiskt, hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0