Sleten!

Ligger och tar igen mej lite efter dagens gympass. Efter over en manads uppehall sa kanns det. Marktes aven pa gymmet att man va ur form :( Hoppas jag kan komma in i traningen igen, men nar jag val gor de ar de val dags for hemfard. Far forsoka komma igang hemma, men vaaart? :O Skaffa ett riktigt gym i Safsen, tror de skulle uppskattas! Kasnke ska sats pa de? Tror fan de skulle funka.

ikvall blir det utgang, forhoppningsvis. Sandra kommer over sen drar vi in till Hollywood. Hoppas vi hittar na sjysst stalle att hang vid :) Imorgon tankte jag ocksa dra ut men ingen ar sa pepp att hanga pa sa bjod hem "dom" hit stallet. Far se om jag far en inneboende till veckan, hoppas for hennes skull iaf. For min del med for da far jag sallskap hela dagarna ^^

Kollade over lite vad jag handlat och packat ner lite i nya vaskan. Va fan mer an jag trodde :O Man koper ju lite da och da och tanker inte pa hur mycket de blir. Tycker man inte har kopt natt sen vipps sa ar de en heeeel del! Och mer kommer det bli, ar ju 3-4 veckor kvar innan hemfard :) Sag att dollarn va nere i 6,50 sa kasnke ska passa pa att handla med mitt svenska bankkort nu ^^

Nej nu blir de arr fixa lite innan vi korkar upp :D Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Träffa Roger i går.Han är sååå nyfiken.Vill du ska komma hem nu.

Ha en trevlig helg du med.

Ska till Moster och äta mat i em.Diana bjuder,hon har fyllt 30.

Puss kram

2010-11-06 @ 10:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0