Myror i baken!

Gardagens utgang va helt okej. Traffa ett par killar so drog med oss pa nan club, 3 vaningar! Oppen bar sa va bara att dricka. Ni som festat med mej vet att jag har valdigt svart att sitta still for lange, blir ganska fort uttrakad. Sa Sandra hangde med grabbarna medans jag minglade omkring :) Va lite trist att de nastan bara va mexikanare, dom ar sa akliga. Ska inte dra alla efter en kam men dom flesta ar de. Sjalvklart vart de fyllemat innan hemfard. Vi har hittat vart place, jucie burger! Sa javla goda hambugare! Slapp ta taxi hem iaf, nan snall kille erbjod oss skjuts hem, sweet! Ar forvanad att jag inte va ett dugg bakis, inte de minsta. dock lite trott bara for steg upp runt 9am och kom i sang runt 4am. Vaknade aven upp med en svullen lillta, liten flasklapp och hesrost. De ar hart att va cowboy!

Idag har jag bara slappat och hangt med Maddelus. Kakade pa steakhouse som ligger har vid mej, helt okej. Inte den basta steken jag atit men godkand. Ingenting smakar har i USA, saltkaret lar anvandast till nastan allt. Tror fan inte dom kryddar maten overhuvudtaget, smaklost.com.
Efter det gick vi hem och kollade film. En sjukt pinsam film men anda ratt sa bra.

Nej nu ska jag forsoka sova ikapp nagra timmar, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0