Jetlag

Har landat och hunnit med lite besök under dom här dagarna jag vart hemma. Har jetlag så de heter dugea. Igår vaknade jag 03.00 (gick till sängs runt midnatt) och kunde verkligen inte somna om. Gnodde, tvinna  runt och räknade får, inget hjälpte. Så gårdagen va ganska lång om jag säger så. Har hunnit hälsat på och fått besök av en hel del. Igår va jag till Madde i "appel-live" eftersom hon inte va hemma då  jag skulle överraska henne på tisdan. Endag gången hon inte är hemma är såklart då, men de löste sej :) Har även varit upp till min blivande chef under vintern och pratat, känns skönt att man får lite jobb iaf :) Vad har jag mer gjort? Haft en mysig filmkväll och bara tagit de lugnt. Har ingen tidsnöd så tar de mest chill. Imogon blir det folkrace men min prins S. Måste passa på att umgås så mycket som möjligt med han så jag blir hans favorit igen ;) ...och få bort hans fula dialekt xD

Nästa helg bär de av till Gävle på kurs och innan dess måste jag göra ett besök hos herr Jeager om jag ska orka med vinten. Kan inte sitta mer än 15 minuter innan benet börjar försvinna så då kan ni gissa hur flyresan va ^^ Saknar för övrigt familjen nå grymt mycket, men ångrar inte att jag åkte hem. Jag SKA tillbaka, så är de bara :) Måste även kolla igenom korten och välja ut vilka som ska framkallas, va en hel del men ändå inte så mycket som jag trodde. Hade tagit runt 2000 bilder så blir väl 500 som ska framkallas.

Just ja, till veckan ska jag även till Ullared, haha. Lovade ju Syrran att hänga på med ner så till veckan blir de, skönt att få de gjort. Behöver inte så mycket men blir en trevlig (förhoppningsvis) tripp med Syrran och Nöör. Finns en (två i värsta fall) platser kvar om nån är sugen?

Nu ska jag rensa ur den gamla garderoben så de nya får plats :)
p.s kommer byta blogg senare för namnet är inte så passande längre, äventyret är slut. Men återkommer med de.

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag är väääääldigt sugen på å bli med till Ullared, men nu börja Robert prata om att han kanske ville med också...

När åker ni? Så jag vet om jag kanske kan kolla om jag kan få ledigt.



Umgåsning snart hoppas jag!? (=

2010-11-19 @ 15:37:49
Postat av: Maria

Vi åker på tisdag tror jag de vart bestämt! Klart vi ska umgås snart ^^

2010-11-19 @ 20:17:45
URL: http://aupairaventyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0