inge nytt...

Vad hander? inte sa mycket. Baby-bo ar sjuk sa ingen skola idag, blir mys hemma istallet :) Forhoppningsvis far jag en inneboenda nagra dagar den har veckan, hoppas. Pa lordag ska J ha fodelsedagsfest, far se va de blir far natt. Saker mycket folk och god mat ^^ traffade tydligen en kandis till har om dagen som jag inte hade en aning om forran efterat nar J berattade vem de va. Men va fan, dom ser ju inte ut som dom gor pa TV i verkliga livet. Inte latt att kanna igen dom da ;)

Vill fa igang min dator och kolla pa alla korten jag tagit och lagga in dom nya. Har inte blivit sa mycket kort pa sistonde. I borjan fotade jag jamt, nu knappt alls. Har aven packat dom oanvanda kladerna och sakerna som ska med hem till Sverige och den vart i princip full. hur ska jag fa med allt hem? Far nog lamna kvar lite, haha.

Lunch-time sen en promenad kasnke sa hon far sej lite frisk luft! Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0