Full rulle

Nyklippt och nytvattad, gooott (tva prickar over O:na) Har vart en hyfsat lang dag, inte med jobb dock utan av andra skal. Hjalpte Madde att packa/flytta sen drog vi och shoppade. Hittade dock bara en kofta, eller tva rattare sagt. Va kop en och fa den andra pa kopet. Ville egentligen bara ha en men tankte kunde kasnke ge bort den andra. Synd syrran att du ar sa liten ;) Vill ju shoppa mer, fast behover inte sa mycket mer. De jag har klent med ar lite mer finare klader, haha. Sant som jag anvander jatte ofta ^^ Skor maste ocksa kopas, ska nog kika pa de imorgon.
Klippte mej aven idag, ratt nojd faktiskt. Inte sa jatte stor skillnad men det syns att de ar klippt. Kanns mycke fraschare  och inte alls lika tovigt och slitet. Gruvade mej for hemresan men trafiken va skaplig, de gillas!

Har funderat pa hur de komer bli nar jag kommer hem och ska koraa bil.
Hur manga ganger kommer jag kora hoger mot rott i ett trafiklyse?
Kommer jag varva ihjal bilen innan jag fattar att jag maste vaxla?
Kommer jag bli vansinnig pa folk som inte kor mot rott?
Hur manga U-svangar kommer jag gora i korsningar och pa vagar innan jag fattar att man inte kan gora de?

Om jag blir stoppad, kommer jag visa mitt amerikanska korkort istallet?

En sak som jag ocksa kom pa. Nar man maste visa ID nagonstans, kan jag anvanda mitt amerikanska? Maste prova de nar de blir premiar pa systemet ^^ Manga knepiga funderingar snurrar, aven andra funderingar som ocksa snurrar. Kor ju ratt mycket bil och under den tiden bler det mycket tankande, for mycket. Hjarnkontoret gar pa hogvara, behovs rensas ur men de ar svart. Hur rensar man tankarna? Onodiga tankar som brant fast?
Nej, bast att satta punkt och forsoka sova nan timma,  Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0