Vad händer?

Dålig uppdatering, jag vet! Men vet aldrig vad jag ska skriva om. Händer inte så mycket på au pair fronten. Hoppas på att ansökan ska nå Boston i veckan så matchningen kan sättas igång! Blir tokig av denna eviga väntan. Men när vet man att ansökan kommit fram? Ringer CC till en å berättar? Får man ett mail? Vad händer på min inloggnings-sida på CC? Många osvarade frågor som snurrar. Har iaf som sagt fått det rosa kuvertet, sen då? vad händer? Någon som vet? Haha, helt lost man är!

Helgen har varit helt okej. Åkte till Ludvika i torsdags, va barnvakt åt S medans Tommy va på folkrace å Malin på träning. På fredan vart de utgång med Caroline, Jonna och Maria på trädgårn. Va tydligen premiär men va verkligen inget att hänga i julgranen. Va bra med folk men absolut ingen höjdare. Kändes som om jag lika gärna kunde legat hemma å sova än att va där. Vart väl någon timmes sömn innan klockan ringde å vi styrde ut mot saxdalen halv 7 för att lasta och hämta upp H och I-G. Va ju folkrace i Malung för er som inte redan listat ut de ;)
På kvällen vart de grillning. Lär erkänna att vi inte direkt är några grillmästare direkt, haha. Inga detaljer bör nämnas, huvudsaken är att reslutatet vart bra, vilket det blev :) Chaufför hade man ju lovat att vara så vart några x antal mil åkta under lördan. Ludvika-Malung-Ludvika-Fredriksberg-Närsjö-Järna-Malung, de va min lilla tripp. Som ni ser så avslutade jag min tripp i Malung. Övernattade där innan jag åkte hemåt. På hemvägen stannade jag till i tyfors. Va ban-dag och möte inför tävlingen på lördag. Allt är under kontroll. Jag och Linn hade vårt eget lilla möte på klubben. Fixade med alla papper och gick igenom lite. Två unga tjejer som tävlingsledare i en mansdominerad sport, hur ska detta sluta? =) Tror det kommer gå skit bra!

Folkracetävling lördag 22 maj kl. 10.00 Hedparkenbanan, Tyfors! Be there!
se anmälda: http://sbf.dcs.se/folkrace/anmalda.asp?tavid=1820


30 spetember 2006, varför satt jag inte kvar? Varför lät dom inte bli bilen? Varför tog dom ingen kontakt? Att ett litet misstag kan orsaka så mycket :(


"Here's no promises. Just a memory before you leave
The soft endearment. I hear you breathe
Our lips are meeting in good fusion. Higher drive.
Be the spark. Be the fire, set light on me.
Give in to this time"

Kommentarer
Postat av: Marie

När boston fått din ansökan och när dom börjar leta familjer åt dig så får du ett mail! Kolla i skräpposten för jag vet att det kan hamna där ibland. För mig tog det ca 3 veckor innan jag fick mailet och för vissa typ några dagar, så det är väldigt inviduellt. Hoppas du får det snart i alla fall! :D

2010-05-17 @ 22:23:14
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Maria

Okej, tack. Hoppas jag får det i veckan då. Orkar inte vänta längre. Vill ju iväg nu :P

2010-05-17 @ 22:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0