Jobb!

Har jobbat några timmar idag, kul. Trivs skitbra så ska nog inte vara nå promblem i sommar. Jag vet att jag gnäller om hur mycket jag vill bort osv, men bara jag får börja jobba så kommer de kännas bättre. Nu när jag inte har nått att göra om dagarna är det helt värdelöst att vara hemma, usch! Men något positivt för byn är ju att det vart ett JA för tvätten, vilket innebär 75 nya jobb :) Kanske blir lite mer rörelse och aktiviteter då?
Aja, strunt i de. Efter jobbet styrde jag direkt mot Ludvika. Malin hade fotbollsmatch och Tommy ville ut i garaget så klart man ställer upp! Vi har lekt i lekparken, duschat och kollat på TV. Har nyss lagt honom så förhoppningsvis sover han fram tills imorgon bitti. Själv ska jag fixa lite papper och kolla över vilka som har licens i klubben, både funktionärs- och förarlicens. Fick nyss reda på att jag ska vara biträdande tävlingsledare på lördag i Vansbro =)



Har inte så mycket mer att tillägga. Make over på söndag förhudligen, ska bli skönt! Vore fan om de inte ska fästa denna gång! Bye Bye blondie.

If I could see the future and how this plays out
I bet it's better than where we are now
But after going through this, it's easier to see the reason why


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0