Pass och dollar!

Ligger nu ute i hamocken på altan och njuter av det fina vädret. Har lite smått ångest över att jag ska spendera förmiddan i bilen. Ska skjutsa hem Simon och vägen dit är inte rolig. Vägarbete i ca 2 mil och på måndagar är det dessutom sprängning, jippi! Funderar på om man kasnke ska åka över Lindesnäs så man slipper det, men samtidigt älskar Simon vägarbetet eftersom det är såååå många "tatto" efter vägen. Vi får se hur jag gör.
Efter jag dumpat av Simon åker jag till Borlänge. Måste fixa ett pass och tänkte även passa på att växla lite pengar. Antar att dollarn stiger nu över sommaren så kasnke får ut nån dollar extra om jag gör de nu ;) Någon som kan valutakursen och hur de funkar? Jag fattar då inte ett smack!

Nerverna inför äventyret har inte krypit fram riktigt än, meen dom kommer, garanterat! Men det känns skönt att jag har fått tag på några som ska åka samtidigt som mej och från arlanda. Dock är det ingen av dom (tror jag) som ska vidare till LA efter skolan =/ Någon som åker den 26 juli och ska vidare till L.A området?

Funderar på att ha en "hejdå-fest" 2 helger innan jag åker, Alltså den 16 eller 17 juli. Va tror ni om de? För att ha den precis innan jag åker vette fan. Tänkte ha för släkten då, lite mer lugnare :P


Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Vad spännande att åka till LA! :)

2010-06-05 @ 15:50:58
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0