På riktigt!

Nu några dag efter bekräftandet har jag äntligen kunnat smält och varvat ner lite. Har kännt mej oerhört stressad fast jag vet att jag har gjort allt jag kan göra för tillfället. Jag har beställt utdrag från polisen, pratat med vårdcentralen, skickat in betyg + kopia av körkort + personlighetstestet. Nån tid för att fixa visum har jag inte fått ännu :S
Ska åka in till Borläng nån dag i veckan å fixa lite grejer. Adpter, nytt pass, presenter och växla pengar. Vill göra så mycket som möjligt så jag har det klart. Eftersom jag har minst 6 mil till närmaste stad så är det inte bara att dra iväg i sista sekund om jag skulle ha glömt något. Lär väl dra iväg en (läs många) gång(er) till närmre fram när jag vet vilket flygbolag jag ska åka med. Tyvärr så får jag inte reda på de 2-3 veckor före så kan inte köpa nån väska eller nå handbagag än eftersom jag inte vet storkleken och maxvikten :(

Nej nu kom Nööör så har inte tid mer. cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0