Update!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, vet inte heller vad jag får skriva. Mailade iaf Jamie och frågade om det va okej att jag la ut bilder på dom, huset, området o.s.v på min blogg eller facebook. Fick till svar: -sure! :)
Som ni kanske redan vet så är det två mammor och två döttrar. Och att de är två mammor spelar mej absolut ingen roll, blir en riktigt tjej-liga ;) Båda jobbar inom film industrin, en är film Producer och den andra är Film/TV Director. Bor i Los Angeles, eagel rock tror jag närmare bestämt om jag inte minns fel.
Mer kan jag nog inte berätta, undrar ni något så fråga på :)

Lägger upp en bild jag fått fått av Sabina, deras nuvarande au pair! Fler finns på min facebook.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0