Update!

Lovade ju en uppdatering så får väl hålla de jag lovar. Inte för jag vet vad jag ska skriva direkt, men kommer alltid på nått :) slutar väl med att de är en novell.
Angående matchningen så har de inte hänt nå mer. Ska ringa kontoret imorgon och tala om att jag är intresserad, sen får vi se om familjen kontaktar mej eller inte. Hoppas Hoppas! De lilla jag fått veta av familjen låter bra iaf. Absolut värt att prata med dom och sen efter de kan jag avgöra om de är rätt familj eller om jag ska leta vidare. Kan jag ha sån tur att första matchen är den rätta?

Helgen har bjudit på folkrace och marknad. Tackar den högre makten att vädret höll i sej och att A-finalen slutade så bra som den gjorde. Sånt där får bara inte hända, de får inte! Men tyvärr så hände de :( Beslutet va vi alla oense om och själv tycker jag att beslutet som togs va fel. Hade jag fått bestämt så hade de blivit uteslutning på de bilar som va inblandade men nu vart de inte så och de är bara att acceptera! men som sagt, Huvudsaken är att allt gick bra!!! Annars tyckte jag att tävlingen flöt på bra, 88 bud får vi va nöjda med!

Vet ni vad!!!!!????? Jag fick nyss ett mail från en av mamman, wiiiiie! Har inte tid att uppdatera mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0