Dålig uppdatering!

Förlåt till alla er som läser, har inte uppdaterat på ett tag som ni kasnke märkt. Glömmer ju bort att jag har en blogg när jag inte har så mycket att skriva om. Men blir troligtvis bättringpå de när matchningen sätter igång. Trodde allt va klart för att kunna skicka ansökan till Boston men ikke :( Fick hem ett papper som jag inte hade fyllt i ordentligt. Det fattades EN siffra, kan ni fatta? EN ynka lite siffra å han kan inte skicka in det :O Trots att han ringde mej och fråga vilken siffra som skulle vara där så kunde han inte fylla i det, typiskt! Men brevet är lagt på lådan och hoppas de kommer fram innan fredag. För på fredagar skickar dom vidare alla ansökningar till huvudkontoret. Så om allt går som de ska, ska ansökan vara klar och skickad till boston i början av nästa vecka.
Visste jag att det skulle ta en sån här tid att bara söka som au pair så skulle jag ha börjat med ansökan för länge sen. Finns inte en chans att jag kommer iväg nu i sommar :( Men de kasnke är bra? Då hinner jag va med på en del  arrangemang och dessutom hinner jag jobba ihop lite pengar. Och de här med lägenhet, skiter nog i de. Har redan två ställen att bo på, de får räcka!

Annars händer inte så mycket. Har bott i en väska den senaste veckan men inget jag klagar över. Skönt att komma iväg lite. Sticker nog i slutet av veckan igen, kasnke. Emma ska ju klippa å färga håret på mej till helgen så lär ju vara hemma då. Håller tummarna att färgen ska sätta sej den här gången, inte bara i nån månad utan för alltid, tills jag färgar om det. Men hä spösch!

Möte ikväll på klubben. Lär väl dit å skriva ner allt skit dom säger. Antar att de blir mycke prat om tävlingen vi ska ha den 22maj. Själv ska jag vara biträdande tävlingsledare, lär samla på mej meriter så jag nån dag kan ha ansvaret själv. Så alla ni som läser, ni är varmt välkomna ner till Tyfors och Hedparksbanan den 22 maj och beskåda en fartfylld tävling :)

Nu blir det att slå på kaffet sen gå ut på altan och fortsätta fixa med massa papper. Efter de hoppas jag på lite träning och efter mötet, ja det är en hemlis (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0