Antagen!

Börjar med att berätta att jag Äntligen är antagen till Cultural Care Au Pair. Efter många om och men är det äntligen klart :) Nu väntar jag på att en lunta med papper ska dyka upp i brevlådan så jag kan sätta igång matchningen och se olika familjer. Till veckan kommer också ansökan skickas över till Boston, så familjerna kan se mej och inte bara jag dom. Längtar som en tok -men- ska jag va ärlig så börjar känslorna och nerverna dyka upp. Lätt att sitta nu och säga hur mycket jag vill iväg och hur roligt de kommer bli men när de väl kommer till kritan kommer jag va ett nervvrak och fråga mej själv vad jag gett mej in i. Men jag tar en dag i taget så får vi se hur det blir :)

Helgen har varit great! Tog med Simon hem i Torsdags å hade han till Lördan då de va folkrace i Vansbro. Va biträdande tävlingsledare. Behöver meriter så jag kan klassa upp licensen så jag nån dag själv  kan vara tävlingsledare :)
Kvällen tillbringades mestadels i Nöörs bil. Drog till Rättvik med girlsen för att gå på parken, men insåg att det skulle va mer ös på bowlingen, vilket det tydligen va. Tråkigt nog va de FÖR mycket folk så dom släppte inte in fler :( Men vi hade kul ändå, tror jag? :P Slutade med att en hoppa av i Nås, en i Fredriksberg och jag å ellinor drog till Närsen.

Klippning å färgning av håret idag. Vart faktiskt nöjd, Tack Emma!
Caroline har plockat fram röda mattan så ska ner dit en sväg nu. Tjing!

"It's time to make a stand
Maybe it wont last?
But we should take the chance"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0