Visumansökan

Visumansökan DS-160 är äntligen ifylld och godkänd :) Fotot vart väl inte direkt super men förhoppningsvis behöver jag inte visa det för allt å alla, haha. Nu är det inte mycket kvar. Satt å funderade lite och då slog det mej att de är redan nästa vecka jag ska ner till stockholm :O Eftersom jag inte riktigt har fattat att jag ska iväg har jag heller inte tagit ambasaden så allvarligt. Har tänkt; "men de är ett tag kvar så de hinner jag fixa sen". Jo tjena, Ska jag åka ner dagen innan? vart ska jag isf bo? ska jag ta bil? ska jag åka tåg? HUR FAN SKA JAG GÖRA?

Ang. presenterna så tror jag att jag har kommit på vad jag ska köpa, dock inte till minstingen men de löser sej. Tänkte även göra en receptbok och ta med mej. Så om någon har nått recept på typiskt svensk mat, dela med er :)

Tänkte jag skulle skriva ner alla adresser till släkt & vänner, kan va bra att ha där nere ifall jag vill skicka nått. Säg till om ni vill stå med i boken ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Maria! Jag såg nånstans på facebook att du vill ha hjälp med din design? Jag kan hjälpa :) Har designat min egna blogg och några till. Kram/ Louise

2010-06-10 @ 22:52:15
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej, jag du får jätte gärna hjälpa mej för jag är helt lost när de gäller disugn :P Hur gör vi? :)

2010-06-13 @ 08:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0