Förslag tack!

Får bli ett snabbt inlägg, har inte så mycket att berätta. Tänkte bara bocka av vad jag har gjort och har kvar att göra. Sen om det är nån som har tips på bra resväska och handbagag får ni gärna säga till!

[/] Hälsoundersökningen (bokad 7/6)
[x] Fixa belastningsutdrag från polisen, ska skickas in imorgon!
[ ] Fixa internationellt körkort
[x] Nytt pass (eftersom mitt går ut under mitt år i USA)
[x] Fixa visakort
[ ] Fixa visum
[ ] Köpa presenter till värdfamiljen, FÖRSLAG TACK!
[ ] Resväska och handbagage? FÖRSLAG TACK!
[ ] Beställa ”120-personbevis”
[x] Fixa bra försäkring
[ ] Packa
[x] Betala CC
[ ] Adapter
[x] Skicka in betyg och personlighets test
[x] Fixa en almanackan
[x] Kopia av körkortet till CC
[ ] Ungdomsmottagningen
[x] Prata med banken
[ ] Fixa ny kamera, Förslag på bra och smidig kamera?
[x] Växla till dollar


Kommentarer
Postat av: Frida

Nar jag akte till USA kopte jag min sakallade "turistkamera", da jag redan har en digital systemkamera som ar ganska klumpig att slapa runt pa. Det blev en Nikon Coolpix S220, en bra kamera med olika funktioner som tar bra bilder aven i morker och aven utan blixt, filmar oxa. Har for mig att jag betalade runt 1200 kr for den, val vard pengarna.

2010-06-07 @ 19:49:16
URL: http://daggny.blogg.se/
Postat av: Hanna

Köp kamera i USA det är billigare där :)

2010-07-15 @ 22:21:58
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0