Ambasaden imorgon!

Imorgon är det min tur att fixa visum. Känner mej lite små stressad. Har inte alla papper klara, inte vart till banken, har heller inte bokat nån tågbiljett. Det slog mej igår kväll att de faktiskt är på riktigt. Jag har tagit allt med en klackspark och verkligen inte insett att jag ska iväg, vilket har lett till att jag inte brytt mej så mycket och jag nu är grymt stressad. Fick även reda på att vissa av bussarna från stationen är inställda pga bröllopet, skit kul! Såklart är den bussen jag ska med inställd så hur fan ska jag nu hitta till ambasaden? :O Som tur är så har jag fått tag på en till tjej som kommer med tåget och ska till ambasaden. Vi skulle mötas upp å ta följe. Skönt att inte va helt ensam iaf.

Nej nu ska jag packa och försöka få med alla grejer tills imorgon. Nervösochstressad.com!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0