Tillbaka!

Motivationen att skriva har varit putts väck som ni kanske märkt. Jag har varken haft ork, tid eller intresse av att blogga. när jag väl har "stönner" (tid) att sitta vid datorn så kollar jag mest bara läget sen blir de inge mer. och även fast jag har de mesta klart så är jag stressad. Har inte mycket kvar på "att göra-listan"

  • Fixa internationellt körkort (inskickat)
  • Köpa presenter till värdfamiljen
  • Handbagage/Dataväska/Handväska
  • Packa
  • Ungdomsmottagningen (mödravården på måndag)
Vad ska man packa? Hur mycket behöver man? Vad är viktigt? Vilka papper behöver man? Vad ska man tänka på? Hur lång tid i förväg ska man va på Arlanda? Är miljoner tankar och frågor som snurrar i huvudet just nu.

Dagarna fram till avresa:
Imorgon (torsdag): Jobb 07.30-16.0
Fredag: Jobb 07.00~13.00 sen direkt ner mot vimmerby
Lördag: Vimmerby
Söndag: Vimmerby
Måndag: Mödravården + Borlänge
Tisdag: Borlänge och aqua Nova
Onsdag: Dansbandsveckan i Malung
Torsdag: Fika/Kalas för släkten
Fredag: Fika/Kalas för vänner
Lördag: PACKA!
Söndag (natt): HEJ DÅ!

För er som är nyfikna så kommer flygresan ta totalt 18 timmar (cirka)

Måndag 26 Juli

07:45 Stockholm, Sweden ---> 09:55 Munich, Germany = 2:10
11:30 Munich, Germany ---> 14:45 New York, USA = 9:15

New York

Fredag 30 Juli
15:00 New York, USA ---> 17:50 Dallas, USA = 3:50
19:35 Dallas, USA ---> 20:45 Burbank, USA = 3:10





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0