Packlista?

Har kikat runt på olika bloggar och kollat  efter pack-listor. Känner att en sån är väldigt bra just nu. Ni som har en bra får gärna dela med er :) Delar med mej av min lista, så som den ser ut nu. Mycket kommer säkert ändras, men det är ju iaf en början. Saker kommer läggas till, saker kommer tas bort!

Viktigt

Pass

Internationella körkortet + Vanliga körkortet

Visum papper

Försäkringskort

Flygbiljetter

Adresser till viktiga persone

Kopia av Pass

Pengar/dollar

Bankdosa

DS2019/J1

Elektronik

Kamera + Laddare + Sladd

MP3 + Laddare + Sladd

Dator + Tillbehör

Adapter

Mobil + Laddare + Sladd ???

Kläder

Jeans

Linnen

Underkläder

Strumpor

Tjocktröja

Klänning

Leggins

Shorts

Bikini

T-shirt

Jacka

Skor

Foppatofflor

Sandaler

Gympaskor

Hygien

Duschgrejer

Deo

Parfym

Tandborst + Tandkräm

Hudcremé

Hårborste

Solskyddsfaktor

Rakhyvel + blad

Smink

Ansiktscremé

Tops + pads

Pincett

Mensartiklar

Ipren/alvedon

P-Piller

Gummisnoddar + hårnålar

Handduk

Övrigt

Presenter

Böcker

Solglasögon

Kalender

Liten ordbok

Måttsats

Smörkniv

Osthyvel

Adressbok

Tidningar

Foton?

Lösgodis

 

Uppdatering av listan kommer troligtvis!

Åker även bort nu över helgen, kommer hem sent på söndagoch åker på måndag igen. Ska försöka hinna blogga nån rade emellanåt iaf =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag har en packningslista på min blogg om du inte har kollat in den :)

2010-07-15 @ 21:20:57
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Ellie

jag har packningstips på min blogg med :)

2010-07-15 @ 21:44:28
URL: http://elliehoney.blogg.se/
Postat av: sara

alltså, måttsats? hahaha..till vad?

2010-07-29 @ 03:54:38
URL: http://saraekehov.blogg.se/
Postat av: Maria

Sara: Ifall jag vill baka nått svenskt eller nått sånt så är det bra att ha eftersom dom använder andra mått än vi. Istället för att försöka räkna om alla svenska mått till amerikanska är de lättare att ha med ett eget :)

2010-07-29 @ 04:06:55
URL: http://aupairaventyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0