Kalas #2

Igår hade jag kalas nummer 2. Va riktigt trevligt, synd bara att inte alla vänner kunde va med :( Hade vart kul om alla hade vart på plats, men de gick ändå. Hade som sagt jätte trevligt. Kvällen fortsatte vid Sanna, inget jag hade planerat men inget jag heller klagar över. Bara bra att nått händer så jag får nått annat att tänka på.
Jag har nog fortfarande inte fattat riktigt vad jag gett mej in på. Har hittills tagit allt med en klackspark och inte tagit tag i saker så allvarligt. De börjar komma ikapp mej nu lite smått, som packningen. Vet att jag strir om packningen men de är bara (nästan) de som snurrar i huvet just nu, men de ska nog gå bra :)

Fick ett mail nu att vi som åker från Arlanda ska mötas upp vid incheckningen så vi blir samlad trupp, vilket känns skönt. Att träffa andra som är i samma sits och troligtvis är lika nervös och spänd som jag. Inte för jag är speciellt nervös nu, men jag kommer bli. De är jag helt 100 på. Vore konstigt om jag inte skulle bli de. De jag är lite orolig över är att jag vet att jag kommer få flyga själv från NY till LA. Hade de vart direktflyg hade de nog inte vart lika oroande, men nu när jag ska mellanlanda i Dallas. Shit säger jag bara! Min ordbok kommer nog bli min bästa vän den första tiden :P

Nej nu måste jag försöka få nått gjort (packningen) Update kommer! Med bilder för har äntligen hittat sladden :D

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Hoppas att det går bra för dej där borta :)

2010-07-24 @ 16:07:42
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: MAria

Tack :)

2010-07-25 @ 11:52:41
URL: http://aupairaventyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0