Kalas #1

Då va första kalaset avklarat. Smörgåstårtan verkade då gå åt, fick hugga in på morgondagens tårta. Glupps släkt man har ;) Har för övrigt inte den blekast på hur många som kommer imorgon, tårtan räcker så länge den räcker. Först till kvarn ^^ Tänkte lägga ut lite bilder men minneskort-läsaren vill inte spela samma spel som jag så blider kommer senare, vid nått tillfälle.

Annars då? Vad händer?
Va in till stan idag och fixade det sista (tror jag). Fullmakten är klar, presenter köpta och läget är under kontroll. Nerverna har inte börjat kommit så mycket som jag trodde dom skulle gjort. Vet inte om jag kan kalla mej lite nervös ens. De pirrar i magen, de gör det. De kan jag inte förneka. Men hur vet man om de är nerver eller om de är förväntningen och ivern som spökar? Kanske en blandning av båda två. Hur som hellst så har jag inte ångrat mej, kommer absolut inte göra det heller. Det kommer bli min livs resa oavsett hur det kommer att gå. Jag kan inte säga nu hur länge jag blir borta, men planen är ett år. Det kan bli längre, de kan bli kortare. Vill inte planera nått, tiden får visa vad som händer.

Packningen? Denna jävla packning. Har inte börjat än, vet inte när eller i vilken ände jag ska börja. Behöver man ha med sej så mycket? -NEEEJ! Funderar på att bara ta en stor ryggsäck, tänk så smidigt. Men så lätt är det inte. Kommer iaf inte plocka med mej så mycket kläder, packar för ett par veckor. De får räcka. Har ju inte så många favorit plagg så nån beslutsångest kommer jag nog inte att få. Garderoben är nyrensad, vart inte så mycket kvar så ska nog inte va nå så stora problem, har inte så mycket att packa haha ;) Ligger här och tror att de kommer va lätt som en plätt, slutar väl med att vågen visar 22,9kg eller nått sånt :P

Ska försöka hinna med att blogga lite varje dag, det händer ju trotts allt lite nu så jag har nått att skriva om. Kanske dyker om nått inlägg som inte rör resan men de får ni leva med :) Ska försöka göra nå vettigt nu, men frågan är vad? Hmm, återstår att se.

Cya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0