19 timmar

Nu är de inte långt kvart. Om 19 timmar sitter jag på planet på väg mot USA och New york. Kan fortfarande inte riktigt fatta det, de är fan på riktigt. Jag har ju ingenting att förlora, har inte för höga förhoppningar, förväntar mej inget speciellt. Har helt enkelt försökt ställt in mej på att de som händer, de händer. De är nog de som gör mej så lugn som jag är. Nu ska jag inte sitta här å verka hur cool som hellst för de är jag inte, långt ifrån. Men måste intala mej själv att de kommer gå bra och att de inte finns några andra alternativ, eller de gör de inte heller. Det är de här jag vill. Jag vill ut och se världen!
Tänkte jag skulle skriva ihop en lista på vad jag vill upptäcka under mitt år i USA. De kanske dyker upp på bloggen om ni har tur ;) Tänkte även skriva ihop lite saker jag tror kommer hända här hemma när jag är borta, kan va kul ha kolla på om ett år. Se om nått stämmer :)

Nej nu ska jag fixa klart de sista, kasnke kommer ett sista inlägg från svealand annars kommer det forhoppningsvis ett när jag kommer fram :)

Tänker inte säga hej då, säger istället, VI HÖRS :)


Kommentarer
Postat av: malin

klart det kommer gå kanon!!! :D lycka till!

2010-07-25 @ 20:27:31
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du kommer fixa det här galant! Och jag är grymt avis på dig! Kommer följa dig non-stop här kan jag säga! :)



Ha det bra, så hörs vi! :)

2010-07-26 @ 07:25:44
URL: http://naannii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0