1 vecka kvar!

Det närmar sej. Idag är det bara en vecka kvar för avresa. Helt sjukt va tiden har gått fort. Tycker nyss vi tackade ja till varandra, men de är ett par månader sen dess.
Börjar få de mesta klart, tror jag. Va iväg å fixade lite idag, Mödravården, Handbagage, ny MP5, Solkräm å lite smått å gott. Fick även hem mitt internationella körkort i fredags, väldigt snyggt ;) De jag kan komma på jag har kvar är presenter, fullmakt till kontot och packningen. Får spunk på dom där presenterna! Inte den blekaste aning om va jag ska hitta på, börjar dessutom bli lite tight med tid att skicka efter nått så känner att jag måste hitta nå bra i en affär. Men vad kan man hitta i Säfsen? Får gå in på "bottennappet" å kika. Kanske finns nån tjusig älg eller nått ^^

Kan bjuda på lite bilder för vet inte va jag ska skriva :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0