Utkast: Aug. 26, 2010

Skrev detta inlägg igår men när jag skulle uppdatera så happa internet ur och har inte funkat förrän nu. Detta inlägg är från igår!

Nervös? -Nej.
Känns som att de inte är nått att va nervös över. Pratar såklart om uppkörningen imorgon. Har inte kört bil på ca en månad, men har haft mitt svenska körkort i 1,5år så så svårt kommer de nog inte att va. Visst är de skillnad på att köra här och i Sverige. mer trafik, andra skyltar men man kör ändå en bil. Är inget rymdskepp jag ska köra, de är en bil. En helt vanlig bil. Enda skillnaden är att de är automat, thats it! Klarar jag de så klarar jag de, klarar jag de inte så är de så. Inget att stressa upp sej för känner jag. Vet varken vilken tid de är eller vart, så förberedd är jag ^^

Idag va de nog varmare än de va igår. Tror termometern va uppe i 118F, vilket motsvarar 48C. Sjuuuukt varmt. Trots de har jag vart ute ovanligt mycket idag, dock i poolen men ändå =) Mia kom över med hennes värdbarn så R fick leka med nån i sin ålder. Va trevligt, skönt att se att hon kan leka med andra barn om hon verkligen vill.

Sen nu ikväll kom Sandra hit. Gick till Yoghurt Heven och köpte varsin glass. Svin gott, frusen yoghurt med olika tillbehör. Man häller i vilka smaker man vill sen betalar man efter vikten, smart va? Satt oss sen vid starbucks, köpte en varsin is-te och bara chillade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0