Work and movie!

Tänkte jag skulle uppdatera igår kväll men slutade med att jag fick jobba så pass länge att jag va tvungen att spendera natten hos A. Vart en lång dag plus att jag fick ett extra barn att ta hand om. F hade med en kompis hem som skulle sova över men de gick bra. Fick dom till sängs till slut, la mej sen va de bara upp igen när de va dags för frulle och campet. Så nu, för ungefär en halvtimme sen är jag off :) Har hunnit med en dusch, Madde kommer snart. Ja ni läste Madde, inte Sandra, haha. Madde är en ny tjej jag träffat, trevlig prick ^^ Vi ska fixa dinner sen bio. Ska se den nya filmen, Lottery ticket. Första gången bio i staterna. Bättre än våran biosalong hemma? Hmm, inget kan väl va bätter å bekvämare än den? Den är svårslagen!



Idag har de varit varmare än nån annan dag tror jag. Orkar inte va ute längre. I början va jag ute så mycket jag kunde, allt för att få färg. Men nu orkar jag inte. Är så jävla varmt, går knappt att gå på uteplatsen mitt på dagen, bara där de är skugga. Och att ligga i solen å pressa är verkligen inte min grej. Blir så fruktansvärt rastlös. Är iofs gött att man har en pool man kan hoppa i och svalka av sej i var 10min, haha. Utan den hade jag inte pallat att ligga i solen.

På torsdag hoppas jag att jag får mitt efterlängtade körkort! Då kan jag lova att de blir ut att åka på fredag. Ska se en hel del. Måste även ta mej till posten så jag kan posta mina brev. Folk börjar väl bli otåliga där hemma ;) Mycket jag vill göra och se. Fick ett mail av J, flygbiljetter sen namn på området där jag kommer bo. Så mellan lördag-tisdag är det bara 6 timmars skillnad =) Skulle bo 10 min från manhattan, rätt nice. Ska kolla upp lite mer noga vad som finns att se och göra där. Vill ju inte missa nått när jag väl är där. Kommer nog inte åka tillbaka, finns mer som ska ses.

Nej, bäst att röja upp. Madde kommer nog vilken minut som hellst. Cya!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej.Håller tummarna på torsdag.Du måste bara gå till CentralPark när du är i NY igen och Chinatown är också roligt att gå och kika.Tror nästan man är i Kina då.



Ha det och lots of kisses.

2010-08-25 @ 10:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0