Möte och utgång

Vart ska jag börja? I fredags passerade jag 3veckors sträcket med familjen och imorgon har jag varit från Sverige i en månad. En månad, 4 veckor, 28dagar tiden går fort. Har varit både uppgångar och nergångar men allt börjar ordna upp sej :) Igår va det de stora au pair mötet vid Santa Monica beach. Va inte som jag hade hoppats men va helt okej. Man delade in sej 4 och 4 sen skulle man gå runt och hitta information och saker från olika gator. Va tråkigt att man va små grupper, hann knappt prata med några andra. Självklat så vann vi, inte.
Vet inte vad jag ska berätta mer om mötet. Träffade några jag hoppas jag kommer träfa igen, bla en kille. Tror de va 3-4 killar av typ 100st, haha. Au pair-yrket verkar inte locka pojkarna direkt ^^




Va även ut igår, till Santa Barbra. De är ungefär 2 timmar här ifrån men va trevligt. Kissade för första gången offentligt i staterna, på freeway :O Somnade påvägen hem så de gick fort. Kom hem runt 4 tiden kanske? Stekte lite mat sen tvärslocknade jag. Va så jävla trött.



Barnen kommer runt 2pm och blir kvar till kvällen nångång. F skulle ha en kompis med sej så blir väl mest att leka med lillskruttan. Antar att de första ordet jag kommer får höra är poooool-en! Så ska göra mej redo innan dom kommer, kasnke får lite pluspoäng då ^^ Tänkte även göra pannkakor eller hemmagjord pizza till dinner, får höra med vad dom vill ha.

Annras då? Livet rullar på. Trivs som sagt mer och mer. Längtar som en tok till torsdan så jag förhoppningsvis får börja köra. Till helgen flyger vi även över till New York, ska bli skönt. Liten minisemester! är så mycket jag vill göra och se. Kommer nog köra upp ett x antal tankar dom första veckorna efter jag fått mitt körkort. Fast hinner inte köra så mycket. Uppkörning på torsdag, åker lördag sen när vi kommer tillbaka börjar barnen skolan. Då blir det att spendera dagarna i West Hollywood. finns nog en hel del att se där också så ska nog gå bra. Ska försöka få tummen ur röva å skriva in mej på ett gym. Måste börja göra nått åt de här, kläderna har krymt sen jag kom hit. Förstår inte varför? :O Måste va fuktigheten elller nått ^^

Vet inte vad jag ska skriva mer, kommentera gärna, fråga om de är nått ni undrar över. Svarar på allt :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Glad att det känns bra för dig...

Kram!

2010-08-23 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0