Utgång!

Då va man hemma igen. Har nyss pratat med mamma i över en timme. Tiden gick väldigt fort, kändes som vi bara pratade en kvart eller nått. Hon fick även se mej så hoppas hon är nöjd :) Hon såg inte mina extra kilon så de va ju bra, men hon kan inte säga att jag inte äter. Tror jag åt nostop när vi pratade ^^  Är de någon som vill prata med mej så säg bara till, kan vi försöka hitta en tid som passar. Måste tänka på att de skiljer 9 timmar =/

Idag jobbade jag till 11 sen skjutsade A hem mej. Ikväll blir det första utgången. Sandra kommer över runt 5-6pm, äta lite å drick lite vin innan vi sticker in mot Hollywood. Hoppas vi lyckas bara ^^ Ska bli intressant att se hur man festar i staterna jämfört med Sverige. Tur att jag inte bor i New York, där håller dom igång till 6am. Skulle jag aldrig palla. Blir ju trött vid tolv ;)

Ska pressa lite i solen, städa och ta en powernap innan Sandra kommer. Ska passa på å sola topless nu när ingen är hemma, vill få bort dom vita fula ränderna. Inte för dom syns så mycket men dom kommer bli mer tydligare om jag har bikinin på mej.

De sägs att de är många som läser min blogg, såg att jag hade ett rekord på 142 st på en dag men vet kanske 20-30 som läser? Lämna gärna en rad, skulle va kul att veta vilka som följer mitt liv :)

Update om utgången kommer imorgon, SKÅL!

ps. saknar er där hemma! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tiden gick jätte fort när vi pratade.Kul att se dej igen.Ska skaffa en webkamera så du får se valparna sen.

Hoppas det var kul i Hollywood.

Kramis

2010-08-15 @ 12:27:30
Postat av: Madelene

Hej! Jag vill gärna prata med dig. Brorsan har köpt sådana där hörlurar med mickrofon så att jag kan prata med dig ;) Säg bara en tid då de passar dig!

Saknar dig <3

2010-08-15 @ 16:00:50
Postat av: Maria

Vi får bestämma en tid. De bästa är nog när de är dag här och kväll hemma i Sverige. Typ runt 7-10 svensk tid?

2010-08-15 @ 18:33:40
URL: http://aupairaventyret.blogg.se/
Postat av: Madelene

Ja det blir bra det. När det passar dig ;) Säg till en dag då du har tid!

2010-08-16 @ 11:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0