Troslös!

Idag tog jag lillan och gick till Target. Hittade en tunika, ett par stringtofflor, CD skivor och lite annat pynt. Vart en slappdag idag. Inte gjort allt för många knop direkt. Har pratat med Madelene över skype, va nog de bästa som hänt idag <3
Kom nyss hem från en promenad. Ligger nu på taket och skrattar åt mej själv. Ska berätta för er :)
När jag har gått ett tag på min promenad kommer de en vindpust och jag känner då att jag inte har nå trosor på mej :O hade tagit av mej dom efter jag hade vart i poolen sen glömde jag tydligen bort att sätta på mej ett par nya, haha. Men va gött å lufta "hönan" ska ni veta. Tur att de inte blåste alltför mycket, hade ju klänning på mej ^^ Kunde inte låta bli att skratta åt mej själv emellan åt. Jag gick och gick och glömde även bort att vända. Lyssnade på MP3:n och samtidigt som jag försökte hitta bra vinklar så jag kunde få fina kort. Vill kunna fota,, veta hur man ska ställa in kameran, vad man ska tänka på, ska man zooma eller gå så nära som möjligt? Kanske gå en kurs i foto?

Dagens Lunch
Veg köttbullar, linser, brysselkål, sparris och ärter
självklart ser mina måltider alltid ut såhär;)





psst, jag har en "date" på lördag ;)


 

 


Kommentarer
Postat av: Madelene

Det var roligt att få prata med dig & höra din röst :) Och att du mår bra! Roligt att du fått en dejt ;) Ta hand om dig!! Kramar <3

2010-08-17 @ 10:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0