Snabbis

Får bli ett snabbt inlägg. Har sovit hos A igår till idag, ska även sova här inatt. Gillar väl inte de speciellt mycket, vill hellre sova "hemma". Men några nätter funkar. Kan inte kalla detta mitt hem trotts att de är "min" familj. Känner mej mer hemma hos J där jag har eget rm osv. Här sover jag på soffan, känns inte som mitt hem då. Har haft lillskruttan hela dan. Vi har gått till affärn, badat i poolen, tagit en powernap - eller hon gjorde, jag passade på att förbrättra brännan på min blekfeta kropp.
...och fortsätter de såhär så lovar jag er att jag kommer va fet när jag kommer hem. Är ju så mycket nytt man måste testa, oftast är de ju tyvärr inte sallad eller grönsager. De är mer glass, godis, flôtmat osv. Men va fan, man lever bara en gång, bäst att passa på ^^

Ska gå å kika på lite TV nu. A och barnen är ute på nån middag med hennes flickvän, tror jag att de är. Är inte så insatt i deras liv, vet vad dom heter, de räcker :)

Utgång imorgon? Hä spösch! Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0