Santa Monica!

Skön dag idag. Jobbade mellan 04.30-11.30 sen kom Sandra och hämtade mej och vi åkte till beachen. Resan dit ska vi inte tala om, huvudsaken är att vi kom dit ^^ Vi var självklart aldrig vilse, vi ville bara se en annan del av california :) Kom vi till rätt strand? Svar: NEJ, men de löste sej ändå. Vi tog Santa Monica istället, mer lungnare där men inga snygga killar. Vi ville ju spana på killar, men ikke. Såg en, en enda av tusentals människor :O
Hur som haver låg vi där i några timmar och tjålade, på engelska. Är stolt över mej själv att jag pratade engelska med en svensk tjej. Jag pratade engelska fast jag kunde prata svenska. Jag har insett att jag måste öva så mycket som möjligt, prata de hela tiden. Visst slank de in några svenska ord här och där men skötte mej ändå rätt bra :) Va en privat surfingklass brevid oss och läraren/tränaren, kände igen han så jävla väl. Måste ha sett han nånstans - TV, Film, Tidning? Ingen aning, måste googla ^^



Imorgon ska J ha ett poolparty, ett "hejdå party" bara för hon ska åka bort en månad. Kommer nog bli nice. Trevligt att få träffa några av hennes vänner. De är inget party som ni tror, de första kommer redan vid 10.00 sen håller de på under dagen. Både barn och vuxna kommer vara här så inge raj raj.

Till veckan har jag några saker inplanerat iaf. På måndag måste jag till social security office och få mitt personnummer, blir jag ledig på eftermiddag går jag till DVM och försöker komma in för uppskrivning annars får jag göra de på tisdag. Som de verkar kommer jag vara ledig tisdag onsdag till veckan. J är som sagt borta och A ska på semester och tar barnen med sej, Gött :) Synd bara att jag inte kan köra, men fick en cykel idag så kan alltid använda den, haha.

... Och vet ni vart jag ska i slutet av augusti? :D:D
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
... Berättar kasnke i ett senare inlägg ;) höhö

Kommentarer
Postat av: Madelene

Vilka härliga bilder :) Tycker de är skönt att du verkar trivas & ha de gött :) Pussss

2010-08-08 @ 11:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0