Driving test!

Som vanligt när jag försöker uppdatera bloggen hoppar internet ur. Skrev ett igår men de sket sej! Bara att börja om.

Hade som sagt mitt driving test igår och det gick suuuper. Klarade det galant. Körläraren va klockren, han guidade mej runt istället för att göra övningar för han tyckte jag körde så bra ^^ Oftast tar det kasnke en kvart men för mej tog de 25min. Vi glömde bort tiden plus att han tvingade mej ett varv till runt området. Kan ni gissa varför? :O Han ville ha rött ljus i en kosning så jag kunde ta upp min telefon och plocka fram mitt nummer. Han stötte som fan men så länge jag klarade det är jag nöjd ;) Vet en till som är jävligt glad nu, för nu slipper hon köra. Just de, mamman A och assistent A :)
Så idag va det min tur att hämta R istället för att hon kommer hit. Det betyder att jag lär åka runt 7am imorgon, bra drygt. När jag kom fram ville hon att jag skulle köra F till campet. Sure, men jag har aldrig åkt till campet från A. Hon skrev ut en karta sen va de bara att köra. Hur tror ni de gick?
Måste även packa imorgon, både till mej och till barnen. Hur de nu ska gå! Ska bli intressant, 2 barn, packning, barnbilstolar och ett flygplan ^^

Hade en hel del ärenden idag men verkar som att jag får skjuta på vissa ännu mer pga att nån rolig prick har gjort punka på mitt däck! Jippi!!! Va bara att försöka hitta närmaste mack, fylla på luft sen smyga hemmåt. Har nyss bytt till reservhjulet men tror ni de va mycke luft i de? Min lyckodag tror jag tamfan! Får svänga in på en mack när jag kör hem R och fylla på. Skulle ha vart till banken och till posten men de skiter sej nog, måste fixa ett nytt däck. Kan inte köra runt på reservhjulet hela tin. A kasnke kan fixa ett nytt tills jag kommer hem på tisdag så kan jag byta de då, hoppas. Då slipper jag krångla å köpa ett ^^
Tror iinte de är så vanligt att tjejer byter däck här i staterna för jävlar va dom glodde haha.

När jag är off blir det hem, packa mina grejer, duscha, hämta Sandra sen åka till Madde. Tänkte vi skulle hitta på något ikväll allihopa. Ut å ta en öl eller nått, dock inte för mej. Jag har lovat att köra plus att mitt flyg går 07.00 imorgon så känner mej inte så pepp för att dricka. Kul att köra freeway med reservhjul :( Får se hur långt jag tar mej!

ska ladda upp lite nya bilder på Facebook sen väka liv i R och äte lite lunch! Kanske blir sista inlägget på ett tag, beror på om jag hittar nån dator i NY eller inte. Hä spösch!



P.s Pratade med mosters gull nyss. Fan va jag saknar han, nå så sjukt! Abstinens Abstingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0