Bli inte besviken

vill bara klargöra en sak för mina trogna läsare, bli inte besvikna bara för jag gjort vissa inlägg privata. Jag kommer skriva och uppdatera här som vanligt men ibland kanske jag skriver nått extra inlägg som inte handlar om äventyret, det är dom som kommer bli privata. Allt om USA resan kommer ni kunna läsa om :)

Idag kommer min LCC för första intervjuen, för att se hur de gått, om jag trivs, om reglerna följs osv. Ska även fråga henne om hur jag skaffar körkort, social security number och såna saker jag måste ha. Känns lite surt att inte få köra nånting även fast jag får köra. Är så invecklat så orkar inte förklara. Eftersom J ska åka bort en månad så måste jag bo hos A (den andra mamman) eftersom jag inte kan köra emellan, vilket suger :( Hoppas verkligen jag kan ta de dära körkortet snaaart!!! Vissa säger att jag får köra vissa säger att jag inte får göra de, hmm? Man är verkligen handikappad här utan körkort. Finns knappt nån kollektivtrafik så de är benen som gäller om jag vill någonstans. Här i området är de ju inga problem men jag kan inte åka till vänner, inte shoppa, inte utforska staden och inte åka till stranden. Börjar bli lite långtråkigt om kvällarna och fritiden eftersom jag bara kan hålla mej i området. Får försöka göra de bästa av det. Igår tog jag  med  lucky (grannens hund) på en promenad å fotograferade lite. Hade velat upp i bergen men hittade ingen väg dit.

Imorgon är jag iaf helt (nästan) ledig. Jobbar endast mellan ~5-11 sen kommer Sandra och hämtar upp mej å vi styr mot stranden :) Ska bli så oerhört skönt att få va ledig, umgås med folk, bad, shoppa, kolla på killar ^^

Nu, kaffe och intervju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0