Bort från byn!

Va några dagar sen sist nu men ska jag va ärlig så hade jag glömt bort att jag hade en blogg, haha. Händer inte så mycket i mitt liv mer än att jag bara går å drar bena efter mej och väntar på att få börja jobba eller att få åka till USA. Ska på intervju imorgon med CC, hoppas de går bra och att dom godkänner mej =) Ansökan är iaf skickad och klar. Den granskas väl nu och jag hoppas på att få sätta igång med matchningen till veckan! Även om jag inte skulle hitta en familj på en gång så skulle de ändå kännas så oerhört skönt att känna att de är på riktigt.

Nu väntar jag på att köttet ska grillas färdigt, själv ska jag skära upp lite sallad :) Ikväll ska vi se på film. Va iväg och hyrde 3 stycken, får se vilken de blir. Inte skräckisen hoppas jag för då vet jag en som kommer vara trött på intervjun imorgon :P Nej nu är de mattajm. Uppdaterar imorgon å berättar om intervjun, om jag kommer ihåg och om de är nått att berätta om vill säga :)

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0