Beslutsångest!

Ett steg närmare. Ska på intervju på måndag, hoppas bara dom godkänner mej :) Tänk om jag kan få komma iväg redan i sommar, skulle vara så oerhört skönt och kul men samtidigt kasnke de vore bra och jobba ihop lite mer pengar så jag kan shoppa å roa mej ännu mer där borta =) Jag vill, jag vill iväg nu!

Åkte till Madelene och Testiklas igår. Drack lite vin, kollade på film och tjålade. Grabbarna va i garaget så jag och madelene hade mys för oss själva. Pysslade om henne lite, stackarn. Tycker du är stark ändå som fixar (nästan) allt med tanke på din smärta å allt skit :( lider med dej, mycke kärlek till dej <3

Har även börjat funderat över hur jag ska göra med lägenhet över sommaren. Orkar inte bo hemma, vill ha något eget. Men sticker ju förhoppningsvis till USA inom dom närmaste månaderna, så =/ det är ju tre månaders uppsägningstid, typiskt! Men om jag skaffar en å samtidigt säga upp den, känns ju lite dumt men va gör man? Då blir det mellan maj/juni-augusti. Vad tycker ni? hur skulle ni gjort? HJÄLP MEJ!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

De här kanske låter underligt kommande ifrån mig men jag hoppas för din skull att du verkligen får komma i väg om de nu är de du verkligen vill! Tänk dock på en sak, brorsan flyttade till wales och trodde han va bättre på språket än va han va, så en kurs innan du åker kanske skulle kunna va bra, för att fräscha upp kunskaperna då alltså =)

Postat av: Madelene

Tack vad go du är gumman <3 Tur att du kom så jag fick lite mer ljus i livet.

Ang lägenhet så kanske de är bättre att bo hemma & sparar pengar till USA resan så du kan ha de super bra där :) Fan vad de kommer bli tomt utan dig om du åker till USA. Men jag förstår att du vill uppleva det :) Massa kärlek till dig <3

2010-04-23 @ 13:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0