Svårt!

Chefen på hemtjänsten ringde idag och erbjöd mej jobb över sommaren. På ett sätt vill jag tacka ja men även nej. Trivs jätte bra där nere MEN jag vill ju bort här i från. Vill inte vara kvar här, trivs som en fisk på land. Dessutom fick jag bara en dags betänke tid, hon ville ha ett besked redan imorgon. Jag vill ju veta om jag fått nå annat jobb å framförallt om jag kommer iväg till USA.  Åh alllt vart så svårt nu, varför måste hon ha besked just nu. Dom har aldrig varit ute så här tidigt så varför just nu? Aja, bara försöka göra det bästa utav de. Men hur är de?

Annars så flyter livet på som vanligt, upp å ner. Gör sista dagen i backen imorgon, vilket känns oerhört skönt. Nackdelen är bara att jag blir arbetslös. Fan, jag blir arbetslös, har inte tänkt på de sättet förut. Man får lite småångest när man tänker till. Vad händer nu? Vad ska jag göra om dagarna? Vart ska jag ta vägen? Hur ska jag klara mej? många tankar snurrar i huvve, och att "du" är där å förvirrar de gör inte saken bättre.

Ska försöka fixa till bloggsidan så den blir lite snyggare, men det krävs både kunskap och ork vilket inte har dykt upp än men de kommer :) (läs att jag kommer be Malin om hjälp)

Cya /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0