Står still!

Ja, på au pair fronten har jag kört fast totalt. Eller jag har skickat in ansökan och väntar fortfarande på svar. Kan inte berätta så mycket mer om de, är bara att vänta och se :(

Har blivit arbetslös nu, känns inte direkt super. Va fan ska jag göra nu? Ta tag i träningen kasnke, men vart är motivationen? Den är som bortblåst, putts väck! Hoppas den dyker upp snart!

De här med bloggande va kasnke inte min grej? Vet aldrig va jag ska skriva om, men blir väl någon kort uppdatering då och då. De får duga. Blir väl förhoppningsvis mer när sökandet kommer igång.

Sitter nu å väntar på att Linn, Malin och Simon ska komma. Blir intag av alkoholhaltiga drycker ikväll, vilket det även blir imorgon (: Tillägger inget mer :P vad som händer återstår att se!



Kan tillägga att suget efter att få köra igen växer, 3 år sen sist :(



Kommentarer
Postat av: Syster

Fortsätt att skriva, behöver inte alltid vara vettigt. Säg till om du vill ha hjälp med bloggen.

Kan försöka fixa en header, men du får säga till lite hur du vill ha den.

Vilka bilder och sånt.

2010-04-12 @ 12:53:40
URL: http://malinsofialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0