Shoppingdag!

Idag har de varit en heldag ute i affärer. Gick ner på stan runt 11-tiden för Gabriella skulle klippa sej. Själv köpte jag mej en tidning, letade upp en bänk, satte mej och njöt i solen, riktigt skönt! Lite färg hoppas jag på att jag fick :) Sen gick vi vidare till kupolen. Har vandrat runt där tills nu typ, och klockan är 18.30 :P Men fick tag på lite kläder iaf.
  • Ett par jeans
  • Trosor
  • Legging
  • Jeans leggins
  • Tröja
  • Ett linne
  • 2 st t-shirt/tunika (vet inte va de heter) haha
Imorgon sätter jag mej på tåget mot Malung. Dit å hälsa på lite sen hem. Usch, vill verkligen inte hem. Är så oerhört skönt att vara borta från byn. Längtar inte hem ett dugg. Har dock bara varit borta sen söndan, men ändå. Vill kunna känna saknaden, vill känna att jag vill hem, men jag gör inte de? När jag bodde i Falun tyckte jag de va kul att komma hem, men nu vill jag bara där ifrån. Men det står inte på förrän jag försvinner i 13 månader, längtar som en tok. Kommer garanterat att få hemlängtan någon gång då och då men de är verkligen inget som ska få stoppa mej! Det är nu eller aldrig!

En fråga, vad händer på Valborg?? ?? ?? ??

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag längtar iallafall efter dej.

2010-04-27 @ 22:41:19
Postat av: Maria

Men de gills inte,, du är min mamma. Du ska sakna mej =)

2010-04-27 @ 23:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0